Monday 5 September 2016

ვითომ ეგრე იყო?????

მას შემდეგ, რაც გერმანელმა ფაშისტებმა ტყვედ აიყვანეს საბჭოთა გენსეკის - იოსებ სტალინის ვაჟი - იაკობ ჯუღაშვილი, ერთ-ერთი შეხვედრისას დიდი ბრიტანეთის ლეგენდად ქცეულმა პრემიერ-მინისტრმა - უინსტონ ჩერჩილმა ბელადს ჰკითხა:
- პრემიერ სტალინ! მითხარით გეთაყვა, რა არის ცნობილი თქვენი ვაჟის, იაკობის შესახებ?
პასუხად სტალინმა ეშმაკურად მოჭუტა თვალები და მიუგო:
- თქვენთვის არ არის ცნობილი ბატონო, ჩერჩილ? - შემდეგ მცირე პაუზა გააკეთა და განგრძო: - იცოდეთ, დაკარგულს უკან ვერაფრით ვეღარ დაიბრუნებ!
ჩერჩილი სტალინის პასუხმა ერთობ დააბნია, მან უხერხულად იგრძნო თავი, რაღაცის თქმაც დააპირა, მაგრამ ვერ მოახერხა, მერე როგორც იქნა, გამონახა ამ სიტუაციის შესაფერისი სიტყვები:
- ეს მართლაც რომ საშინელი ტრაგედიაა! სულითა და გულით თანაგიგრძნობთ და მონაწილე ვარ თქვენი მწუხარებისა. მაგრამ, მე მგონია, რომ თქვენ არასწორად მოიქეცით, როდესაც უარყავით წინადადება თქვენი შვილის ფედმარშალ პაულიუისში გაცვლაზე.
- არა, მე სწორად მოვიქეცი! - შეაწყვეტინა სტალინმა, - არ მაქვს მორალური უფლება ათასობით და ათიათასობით უბედური მამების გვერდით მე, იოსებ სტალინი ბედნიერი მამა ვიყო. იქ ფრონტზე ყველა ჩემი ძმები და შვილები არიან!

No comments:

Post a Comment

ფობია

  აბლუტოფობია — ცურვის შიში. აგორაფობია — სივრცის ან ბრბოს შიში. ავიოფობია, ავიატოფობია, აეროფობია — ფრენის შიში. აილუროფობია — კატები...