Saturday 19 November 2016

ერლომ ახვლედიანი - არასერიოზული კაცი

-თქვენც, რა კარგი ადამიანი ბრძანდებით .
-თქვენ რა, მე მიცნობთ ?!
-მე, თქენ არ გიცნობთ ?!.. მე თქვენ ყველას გიცნობთ. აი წუხელის, მაგალითად წუხელის, მოვდიოდი ქუჩაში ჩემთვის პატარა, საწყალი, არ მახსოვს თქვენ თუ თქვენმა ამხანაგებმა გადამიარეთ.მე დამაგდეთ თუ დავეცი, ზუსტად არ მახსოვს, თქვენ წახვედით, მე დაგიძახეთ, ამხანაგო, მეგონა გაიგონებდით ჩემს ვედრებას. თქვენ თუ თქვენისთანა ამხანაგები, მიდი-მოდიოდით და გადი-გამოდიოდით ჩემზე. თქვენ იძახდით : შეხედეთ , შეხედეთ როგორ ცახცახებს ეს კაცი. ამხანაგო ძალიან გთხოვთ ნუ დამდევთ და საერთოდ შემეშვით, შემეშვით, გთხოვთ თავი დამანებეთ. აჰა ოცდაათი, სამოცდათორმეტი, ოთხმოცდაათი დღე დამრჩა, მე თქვენსავით უკვდავი არ ვარ.

No comments:

Post a Comment

ფობია

  აბლუტოფობია — ცურვის შიში. აგორაფობია — სივრცის ან ბრბოს შიში. ავიოფობია, ავიატოფობია, აეროფობია — ფრენის შიში. აილუროფობია — კატები...