|
კომპონენტები
|
ინსტრუქცია
|
1.
|
მასწავლებლის სახელი, გვარი და საკონტაქტო ინფორმაცია
|
|
2.
|
სასწავლო საგნის სახელწოდება
|
|
3.
|
სწავლების კლასი
|
|
4.
|
სასწავლო საგნის ხანგრძლივობა
და საათების რაოდენობა
|
|
5.
|
სასწავლო კურსის ზოგადი აღწერა
|
მიუთითეთ სასწავლო კურსის სპეციფიკა, თავისებურებანი,
ადგილი სკოლის სასწავლო გეგმაში.
|
6.
|
სასწავლო საგნის სტატუსი
მოცემულ კლასში
|
მიუთითეთ სასწავლო კურსის სტატუსი - ეროვნული სასწავლო
გეგმით გათვალისწინებული/გაუთვალისწინებელი საგნები
|
7.
|
სასწავლო საგნის მიზანი
|
აღწერეთ სასწავლო კურსის მიზნები
|
8.
|
ძირითადი თემები
|
მიუთითეთ ის ძირითადი თემები, რომელთა გავლასაც აპირებთ
წლის განმავლობაში.
|
9.
|
სასწავლო საგნის ამოცანები
|
მიუთითეთ ის ნაბიჯები, რომლებიც უნდა გადაიდგას მიზნის
მისაღწევად
|
10.
|
სასწავლო საგნის აუცილებელი
საბაზისო კომპეტენციები
|
მოსწავლეთა არსებული ცოდნა და გამოცდილება, რომელიც
აუცილებელია ახალი ცოდნის დასაუფლებლად.
|
11.
|
კურსის ორგანიზაცია
11.1. საკლასო მენეჯმენტის ხერხები
11.2. მეცადინეობის ფორმები;
11.3. სწავლების მეთოდები
|
ამ ნაწილში დეტალურად აღწერეთ სასწავლო კურსში გამოყენებული
ორგანიზაციული ხერხები (მაგ. ჯგუფური, ინდივიდუალური...)
მეცადინეობის ფორმებში იგულისხმება (ლექციური, სემინარული,
ლაბორატორიული და სხვ.)
სწავლების მეთოდებში იგულისხმება - სოკრატული, დიდაქტიკური,
პრობლემაზე ორიენტირებული, კეთებით და სხვ.
|
11.
|
სასწავლო კურსის შეფასება
|
მიუთითეთ შეფასების
რა მეთოდებს გამოიყენებთ, ასევე შეფასების თითოეული კომპონენტი და მათი ხვედრითი წილი და კრიტერიუმები
(შეფასების რუბრიკები თან უნდა ერთვოდეს სილაბუსს
დანართის სახით),
|
12.
|
რესურსები
მოსწავლის და მასწავლებლის სახელმძღვანელო, დამხმარე
ლიტერატურა, თვალსაჩინოება, ტექნიკური საშუალებები, ინტერნეტსაიტები, ადამიანური
რესურსები.
|
მიუთითეთ ნებისმიერი სახის რესურსი, რომლის საფუძველზეც
კურსი ისწავლება.
სახელმძღვანელოებს, დამხმარე ლიტერატურას მიუთითეთ
ავტორი, გამომცემლობა, გამოცემის წელი და ადგილი.
|
13.
|
მისაღწევი შედეგები
და კომპეტენციები
|
შედეგები უნდა იყოს კონკრეტული და გაზომვადი. შედეგში
უნდა აისახოს ცოდნა, უნარ-ჩვევები და დამოკიდებულებები, რომელსაც მოსწავლე აითვისებს
კურსის გავლის შემდეგ. სასურველია, თუ ცალ-ცალკე გამოყოფილი იქნება საგნობრივი და
ზოგადი კომპეტენციები.
|
14.
|
სამუშაო დისცილინა
14.1. გაცდენების დასაშვები რაოდენობა;
14.2. დავალიანებების დასაშვები რაოდენობა;
14.3. აღდგენები;
14.4. საჯარიმო ზომები;
14.5. წახალისების ფორმები.
|
მიუთითეთ არასაპატიო გაცდენების დასაშვები მაქსიმალური რაოდენობა, ასევე, მათი აღდგენის ფორმები და ვადები.
|
15.
|
თემატური გეგმა
15.1. საკითხთა ჩამონათვალი;
15.2. საათების განაწილება საკითხებზე;
15.3. სარეზერვო საათების რაოდენობა.
|
საკითხთა შერჩევისას, მასწავლებელი ხელმძღვანელობს საგნობრივი პროგრამებითა და სტანდარტებით;
მიუთითეთ სასწავლო კურსის შემადგენელი თემები, წლის განმავლობაში განსახილველი საკითხები
თანმიმდევრულად დალაგებული და დაჯგუფებული;
თითოეული საკითხის ბოლოს
მისაღწევი შედეგი;
თითოეული თემის სწავლებისთვის საჭირო დრო და რესურსები (ის ლიტერატურა, რომელსაც იყენებთ კონკრეტულად
ამ თემის შესწავლის დროს);
სარეზერვო საათები გამოიყენეთ მასალის განმტკიცებისთვის და სხვადასხვა შემეცნებითი ღონისძიებისათვის.
|
თემატური გეგმა
N
|
თემა და მასში
შემავალი საკითხები
|
საათების რაოდენობა
|
თემის ბოლოს
მისაღწევი შედეგი
|
ძირითადი აქტივობები
და მეთოდები
|
რესურსები
|
შეფასების სისტემა
|
შენიშვნა
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
No comments:
Post a Comment