იმისათვის,
რომ უკუკავშირი იყოს კონსტრუქციული, სასარგებლო და განხორციელებადი,
მნიშვნელოვანია დამკვირვებელმა დაბალანსებულად და ფრთხილად გაუზიაროს კოლეგას
საკუთარი მოსაზრებები. ასეთ შემთხვევაში კომენტარი შედგება ორი ნაწილისგან:
·
რით იყო საინტერესო გაკვეთილი?
·
რას და როგორ გავაუმჯობესებდი?
საკუთარი
პოზიციიდან გამომდინარე, უკუკავშირის გამცემი მასწავლებელი გამოიყენებს ფრაზებს
„მე ვფიქრობ, რომ...“ „ჩემი აზრით...“.
გავითვალისწინოთ:
ყველაფერი, რაც უკუკავშირის
დროს გამოითქმება, უნდა იყოს კონფიდენციალური.
|
თარიღი:
-----------------------------
საგანი:
-------------------------------
კლასი:
-------------------------------
მიმღები
მასწავლებელი: ------------------------------------
უკუკავშირის
გამცემი მასწავლებელი:
---------------------------------
რით იყო
საინტერესო გაკვეთილი?
|
რას და
როგორ გავაუმჯობესებდი?
|
მე
ვფქირობ, რომ...
გაკვეთილის
მსვლელობა(როგორ გააცნო გაკვეთილის
გეგმა და მიზანი: აქვთ თუ არა მოსწავლეებს საბაზო ცოდნა და უნარ-ჩვევები; სასწავლო
რესურსი; განხორციელებული აქტივობები);
მოსწავლეების
ჩართულობა(რამდენი მოსწავლე იყო/არ იყო
ჩართული თითოეულ აქტივობაში; აძლევს თუ
არა მოსწავლეებს მკაფიო ინსტრუქციას);
კლასის
მართვა( როგორ რეაგირებს
მასწავლებელი საკლასო წესების დარღვევაზე - კომენტარის არწერა; როგორ რეაგირებენ
მოსწავლეები მასწავლებლის შენიშნაზე);
უსაფრთხო
და წამახალისებელი გარემო (როგორ რეაგირებს მასწავლებელი მოსწავლეების
მოსაზრებაზე/პასუხზე; როგორ რეაგირებს სწორ/არასწორ პასუხებზე;ცდილობს თუ არა
პასიური მოსწავლეების გააქტიურებას, როგორ?);
შეფასება (შეფასების
რომელ მეთოდებს იყენებს მასწავლებელი; რას აკეტებს მასწავლებელი იმ შემტხვევაში,
თუ მოსწავლეებმა ვერშეძლეს მოსალოდნელი შედეგების მიღწევა; )
|
ჩემი
აზრით:
|
No comments:
Post a Comment