Wednesday 6 July 2016

უკუკავშირი


იმისათვის, რომ უკუკავშირი იყოს კონსტრუქციული, სასარგებლო და განხორციელებადი, მნიშვნელოვანია დამკვირვებელმა დაბალანსებულად და ფრთხილად გაუზიაროს კოლეგას საკუთარი მოსაზრებები. ასეთ შემთხვევაში კომენტარი შედგება ორი ნაწილისგან:
·         რით იყო საინტერესო გაკვეთილი?
·         რას და როგორ გავაუმჯობესებდი?
საკუთარი პოზიციიდან გამომდინარე, უკუკავშირის გამცემი მასწავლებელი გამოიყენებს ფრაზებს „მე ვფიქრობ, რომ...“ „ჩემი აზრით...“.



გავითვალისწინოთ:
ყველაფერი, რაც უკუკავშირის დროს გამოითქმება, უნდა იყოს კონფიდენციალური.


 თარიღი: -----------------------------
საგანი: -------------------------------
კლასი: -------------------------------
მიმღები მასწავლებელი: ------------------------------------
უკუკავშირის გამცემი  მასწავლებელი: ---------------------------------

რით იყო საინტერესო გაკვეთილი?

რას და როგორ გავაუმჯობესებდი?

მე ვფქირობ, რომ...

გაკვეთილის მსვლელობა(როგორ გააცნო გაკვეთილის გეგმა და მიზანი: აქვთ თუ არა მოსწავლეებს საბაზო ცოდნა და უნარ-ჩვევები; სასწავლო რესურსი; განხორციელებული აქტივობები);

მოსწავლეების ჩართულობა(რამდენი მოსწავლე იყო/არ იყო ჩართული თითოეულ აქტივობაში; აძლევს  თუ არა მოსწავლეებს მკაფიო ინსტრუქციას);

კლასის მართვა( როგორ რეაგირებს მასწავლებელი საკლასო წესების დარღვევაზე - კომენტარის არწერა; როგორ რეაგირებენ მოსწავლეები მასწავლებლის შენიშნაზე);

უსაფრთხო და წამახალისებელი გარემო (როგორ რეაგირებს მასწავლებელი მოსწავლეების მოსაზრებაზე/პასუხზე; როგორ რეაგირებს სწორ/არასწორ პასუხებზე;ცდილობს თუ არა პასიური მოსწავლეების გააქტიურებას, როგორ?);

შეფასება (შეფასების რომელ მეთოდებს იყენებს მასწავლებელი; რას აკეტებს მასწავლებელი იმ შემტხვევაში, თუ მოსწავლეებმა ვერშეძლეს მოსალოდნელი შედეგების მიღწევა; )


ჩემი აზრით:








No comments:

Post a Comment

ფობია

  აბლუტოფობია — ცურვის შიში. აგორაფობია — სივრცის ან ბრბოს შიში. ავიოფობია, ავიატოფობია, აეროფობია — ფრენის შიში. აილუროფობია — კატები...